Humörsvägningar!

Bra till dåligt humör på nån sekund vara sur sen till glad roligt va?:)
Bra humör = skulle köpa tvättmaskin hämta tapeterna:)
Dåligt humör = 1 par mjukis byxor som passar ( får på mig två andra men gör ont i magen ) har 3-t-shirtar 2 linnen som passar resten är för små och gör ont i magen och synns att det är för litet! så det fick mig att grina igår, och att jag vill få klart här hemma någon gång. Och så köpte vi ingen tvättmaskin så gjorde inte dagen så jätte bra, men det är nog löst så det gick över till bra:)

Lite dåligt humör men lite skoj = Vi hade varit på elgiganten å så hade jimmie företräde så han körde juh, å så satt det en jävla surkärring i en bil som ville köra ut, men jimmie hade ju företräde! sen skulle hon oxå till bergvik så hon tuta på jimmie i rondellen och sen lät jimmie henne köra förbi och så kolla hon skitsurt på oss och var super nöjd att hon kom före, då bidde jag juh lite små sur så då gjorde jag som tanten i filmen bilskolan kändes lite bättre iaf haha;)
Men orka vara typ 45-50 år och bete sig så?!

Hellre att man är en landssnigel än en fartdåre! ( jag är jätte petig när jimmie kör bil han måste hålla den exakta  hastigheten eller lite under, och när jag åkte med nilsson sist haha)

Vakna tidigt idag men nu vet jag inte vad jag ska göra, är verkligen trött att se på film en serie är bättre, men onödigt att inskaffa nu. Får nog bli att somna om nån timme ;p

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0