Hmm

Har kännt mig rätt konstig idag :s
Helt slut men inte gjort ett dugg hängde nyss upp tvätten enda vettiga jag gjort idag, men ska ut sen en sväng iaf:)
Haft som mensvärk i benet idag och lite ont i "magen" elr vad man nu ska säga, inte ätit något nyttigt heller så ett äpple får de bli imorgon;)
Stör mig på blogg.se kunde inte kommentera!
Men jag vill i alla fall säga Tack :) Känns inte snällt när man inte skriver tbx.

Jag och Jimmie har ansökt om att bli ledsagare det var typ 1år sedan snart och vi hade inte hört något från dem, men idag ringde en till jimmies mobil, men lite försent nu jimmie jobbar och jag är höggravid, och sen får vi fullt upp:D
men får se längre fram när jag gått klart gymnasiet alltså om ett antal år men men:)

Imorgon blire barnmorskan kl 9.00

Hade bra:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0