Jag vill ha en synt(stavning?) farsan!

Den spelas mycket i jimmies bil finns bara så man kan spela kassetband i den, så hade jag en massa gamla kassetband hemma i segerstad å självklart var jag tvungen ta med de inte många bra låtar kanske men men lite nostalgi sådär haha:p

Men om igår för orka inte uppdatera

Igår var jag väldigt social ganska ovanligt nu för tiden Bergman var här så tog han och jimmie en långpromenad med tacken och sen spela vi kort ( jag vann ganska stort;) sen blev de käka pizza oj ovanligt men de var mums!
så satt vi och prata om framtiden osv. å så hörde kom Nilsson igår så då blev det ännu mer kort gick då inte lika bra för mig, och Nilsson vann:O det är inte vanligt. sen tänkte vi spela kubb, men de blev skjuta lite boll typ så vi åkte te jättesten men alldeles för mycket mygg där så där blev de inte långvarigt.
Sen när jag och jimmie kom hem så spela vi kort sen städa lite sen blev de sova och inatt sov jag ganska bra var bara uppe och kissa kanske 3-4ggr innan jag somna:D:D
Och skrållan var väldans livlig igår mina revben verkar väldigt roliga eller är hon som mig att gillar att jävlas lite smått:p

Men dagen igår tummenupp. :)

Idag kanske vi ska kolla på tvättmaskin behövligt! Då blire tvätta för fullt.
Och om de inte ringer om tapeterna idag får nog jag ta och ringa i eftermiddag så de blir klarrtat!

nu blire pepsi och baconchips eller pringels

Hade en bra dag:)
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0