Facebook

Kan fortfarande inte med de vadå efter haha:p Men syster sa att hon hade lagt in nya bilder och vad var de för bilder jo på henne och andreas så söta! Men jag får väll skryta med att jimmie och jag hade 9 underbara månader utan ett enda gräl typ ;p fast det ändrades juh haha men det är så roligt att vara nykär pirr i magen och man är glad typ jämt men om jag inte skulle träffa jimmie på ett tag skulle det säkert pirra i magen men självklart vill jag inte vara utan han! <3 
Jag tycker att Jossan och Andreas ska skaffa barn det vore väldigt skoj:D
Och snart fyller Majken 2år vad stor hon blir den lilla sötnöten <3
Och jag hoppas lillan kommer på samma dag bara för att reta syster haha;)

Jag skulle köpa en andel förut å så kolla den som stod i kassan på mitt leg och sa jaha du är 89a värsta förvånad haha men bra att se yngre ut än vad man är ;p

Var nyss ute med Attack klara inte av att gå alls mycket, men jag och jimmie får väll försöka ut och gå ikväll när han kommer hem :)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Angelicka

Tack så jättemycket :)

2009-08-01 @ 22:10:34
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0