En trevlig överasskning! :D

Det knacka på dörren förut och Jimmie öppna och sen när jag kolla vilka de var så var de Andréa, Malin och Fiddelie hur nice var inte det!?? :D Så de var här en stund mycket trevligt :)
Dagen började med att gå upp kl 7.00 för hade körlektion kl 9.00 var bara lite små nervös men det gick att bra, har körlektion på torsdag, så imorgon blire nog sovmorgon;)
När jag körde förut så kom en tant springandes till bilen ( Jag blev värsta nervös if jag gjort fel ) Men tanten visste inte hur hon skulle ta sig till sjukhuset och hon hade en tid hon var tvungen passa( körde på marieberg ) så hon bad oss att köra henne dit och självklart gick de juh bra så vi bytte plats så körläraren fick köra eftersom jag inte är så säker i trafiken haha. Men kändes skönt att man gjort en god gärning:)
Efter körlektionen gick jag och Jimmie på stan det inhandlades en vinterjacka till Jimmie amningsbh till mig en söt mössa till Lillan och ett par tjocka strumpor, Lägger nog ut kort sen så sött!
Å så ögonskuggor till mig och sen sminkbortaggningsservetter och just de kallingar till Jimmie;) tror de var allt..
Och äta på resturang bidde de också;)

Finns det något mer att skriva?

Jo träffa Niklas igår på Bergvik inte sett han på hur länge som helst!! Så det var trevligt stod och prata en pyttestund.
 
Och sen idag har jag fått lite förvärkar så hoppas hon vill kika ut SNAAART!!!!!!
Struntar i att de kommer göra skitont vill bara ha ut henne!! och se henne och hålla henne och bli mamma!
Ska försöka ut och gå senare om fötterna tillåter!

Jimmie jobbar imorgon så funderar på ska jag åka till mamma eller ska jag vara hemma? Här har man allt och attack är lugn och sen i segerstad är ju zimson, så överväger att vara hemma så slipper man när de skäller och bits!!
ajja får se imorgon!

Hade bra :)

kanske lägger in bilder senare

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0