Besök

Idag har en väldigt speciell 19åring varit här och gissa vem? Jo min egna fruga många minnen med den frugan asså:p
Och när min dotter bli äldre måste hon också hitta sig en fru för en fru måste alla ha;)
Min fru och jag har haft en massa roligt

* Första året på åsfjärden satte vi oss i en och samma stol och hade som mål att få plats i den när vi tog studenten, dock var stolen borta när vi börja 3:an så vi vet inte om vi skulle fått plats.

* Lagat  "God mat"  usch så äckligt!!!!

* Bakat och hittat på lite egna recept

* Vi har ett eget hem alltså Bergvik ( Där har vi spenderat en hel del timmar och pengar )

* Skämt ut oss rejält ( Våga nästan inte gå in på vero moda något mer efter frugan skämde ut mig shiet ) Fast gav igen rätt rejält! :')

* Mediterat på maxi

* Skrämt folk fast det var inte meningen ( stackars tant )

* Åkt runt i europa och härjat

* Gjort fint på tallriken med maten som vi ej ätit upp ( Okej det såg lite grisigt ut )

* Jag har hällt salt i Frugans mjölk som hon sedan drack :), men jag gav bara igen hon hade förstört min mat med kryddor.

* Åkt hiss och kom till ett annat land och så blev vi jagade någon gång också av vampyreren eller något.

* Gått runt och frågat folk hur gamla de tror vi är, fast alla trodde vi var yngre har jag för mig.

* Åkt tåg och sagt en massa konstiga saker och folk kollat på oss och trott vi varit helt störda en la sig faktiskt i våran konversation
 Kille på tåget : Fucking åmål är ingen ny film
 jag : Nähä är det inte?! men den är ju ute på dvd osv osv

*  När vi var i Stockholm trodde en att vi tagit något för vi var så härjiga och bara skartta och fula oss hela tiden. ( Men vi behöver ingen för att ha roligt )

* Vi har spelat fia med knuff med våra egna regler men de gillades dock inte av de andra två haha;) och de uppskatta inte heller våra bedråande sång röster haha.

* En del står inte ut med oss när vi är tsm, men de beror nog på att de inte har samma humor elr nått;p och att de inte vill skämma ut sig.

* Vi lova varandra att aldrig mogna ( Men vi har kanske mognat en del, iaf med en del saker )

Och en massa mer fula saker men tråkigt har vi nästan aldrig haft:D
Dessa minnena är kvar föralltid
Men bara med Frugan man hittat på såhär konstiga saker, men det roligaste var att allt började med en samhällskunskaps lektion när vi prata om droger osv. Efter det blev en Horan och en Slampan! <3

Var väldigt roligt att träffa Kristina idag vi hade väldigt mycket att prata om och om några veckor ska hon komma hit igen men då blir vi inte ensama då är lillan med :)
För om mindre än 4veckor så är lillan här hos mig! <3

Min syster har också en fru men de har nog inte gjort sådana här barnsliga saker haha :)

Detta blev en väldans rörigt inlägg men men:p

Ska ringa Sandra snart :)

Hade bra

Over and out

Och en sak till Älskar dig min fru:) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah naaaaaaw älskar dej med! här fick du med en hel del du :D hahaha

2009-08-14 @ 15:28:59
Postat av: josephine

HA! Du vet nog inte riktigt vad jag och MIN fru gjort inte! ;)

2009-08-17 @ 20:34:50
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0