3 Lördagar kvar till BF!

Hej :)

Är super trött får aldrig riktigt sova ut och det hade varit skönt att få göra innan lillskruttan kommer, sover kanske 30min till en timma och sen upp och kissa å så håller de på så hela nätterna å så varmt är de. Men hade ont i livmodern förut tror  det gjorde ont där iaf så hoppas att den övas inför förlossningen men vore skönt if den starta snart ikväll helst! Men vi får nog vänta några veckor till innan hon kommer :p för så ont gjorde de inte haha;)
Men i början av graviditeten vad ont det gjorde i magen och längre ner.
Går runt med XL-XXL på t-shirtar orkar inte använda bh är så varmt men får nog ha det ändå för läcket juh en del inte så mysigt har ju gjort det i ett antal veckor, men hoppas det är ett bra tecken för då vet man iaf att man har mat till lillan, bara hoppas på att man kan amma också inte säkert, har inte köpt amningsbh än vad fula dom är! men det är nog väldigt praktiskt.  Ska köpa sängmobil till lillans säng också och till skötbordet funderar på att köpa tummenmobil till sängen hitta en söt på barnenshus och sen en billigare till skötbordet, måste köpa täcke och kudde till vagnen också får pengar på onsdag härlans! :p

Var lite små sur när jag vakna imorse drömde att jimmie hade tagit med en tjej hem och låtit henne att sova över och han hade aldrig träffat henne och sen när han förklara hur hon såg ut var det inte precis såhär

--> Gravid och tjock!
Utan hon hade en super fin kropp och silikon osv. så ingen rolig dröm för en svartsjuk hormonell mig.
Men har inte hunnit berätta det än för han jobbar, kommer ihåg en gång när j bodde på östermalm å så somna vi på dagen å så drömde jag att han var otrogen eller något så när jag vakna var jag så sur och slängde iväg hans mössa och sa MAN SKA INTE HA MÖSSA INNE!!! och han fatta nada;p
Hatar verkligen att vara svartsjuk och så illa som det är nu har de aldrig varit men blir nog bättre när jag ser ut som vanligt igen alltså om ett bra tag men ändå!

Idag blir det tvätta igen och plocka ur diskmaskinen och duscha.

Ursäkta if det är fullt med stavfel orkar inte ändra.

Ha en bra dag:)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0